piątek, 8 marca 2013

Prolog

Bellatrix Lestrange
Kim była? Zimnym wspomnieniem? Epizodem w czyimś życiu? Bezbarwną kobietą o szalonym umyśle, której cierpienie innych ludzi sprawie niewyobrażalną przyjemność? Może była inna. Zabawna, miła, towarzyska? Nie, to nie pasuje. To przecież nie jest ta Bella, czysto krwista jędza, która gardzi wszystkim i wszystkimi, oprócz Czarnego Pana. Ale może była inna? Przenieśmy się do początku tej historii.
***
Ta historia będzie opowiadać o Siostrach Black czyli Bellatrix, Andromedzie i Narcyzie. Zaczyna się, gdy Bellatrix jest 12 letnią zbuntowaną dziewczyną żyjącą jak pies z kotem z Andromedą, która ma wtedy 11 lat i idzie na pierwszy rok w Hogwarcie. Narcyza z początku nie odgrywa prawie żadnej roli, bo jest za mała. Mam nadzieję, że Was zaciekawi. :)
Następna notka --> jutro.
Pozdro ;)

6 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie i obyś miała wenę. To ja czekam na następną notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ;D

    Podoba mi się sam pomysł. Właściwie to jest chyba pierwsze takie opowiadanie, które opowiada o młodości Belli. Jestem zaintrygowana!

    Powiadamiaj mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Liley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Przyznam, że trafiałam na opowiadania o młodej Belli i jej siostrach. (http://slytherin-our-true-home.blogspot.com/)
      Osobiście uznaję ją za najgorszą postać. Skąd więc pomysł, żeby o niej pisać? Pragnę ją lepiej poznać. Wczuć się i przedstawić może z tej lepszej strony. :)
      Dziękuję ;P

      Usuń
  3. Sprawdź getin bank konto dla dwojga na konto bankowe ror

    OdpowiedzUsuń